Чому «Дивограй»?

Граючись – навчаємось!

Грайся, вчися, розвивайся!
Вмінням й мудрості навчайся,
За знаннями вирушай
В край чарівний «Дивограй»!

Все наше життя наповнене дивами. Дивом уміння, дивом мистецтва, дивом молитви, дивом прозріння.
Але найбільшим і найціннішим є – диво народження дитини. Особливо яскраво це відчуваєш, коли тримаєш на руках це «диво з див», адже розумієш, що тепер ти виконуєш дуже важливу місію – бути батьком або мамою, бо саме ти відповідальний за життя цієї крихітки – самої найдорожчої людини на Землі. І від тебе залежить майбутнє твоєї дитини.
Кожен з батьків прагне дати найкраще своїй дитині, виростити її успішною людиною, багатогранною особистістю з гармонійним внутрішні світом та креативним творчим мисленням, тому що, за прогнозами вчених, третє тисячоліття буде ознаменоване «інформаційною революцією», і саме освічені та творчі люди стануть цінуватися як справжнє національне багатство.
Необхідність компетентно орієнтуватися у величезному обсязі інформації та знань формує інші вимоги до інтелектуального розвитку дитини, ніж були 30–40 років тому і постала гостра потреба всебічного креативного розвитку розумових здібностей дитини.
На даний момент ключовим фактором у розумінні ефективного становлення дитини як особистості є уважне ставлення до розвитку та становлення всіх процесів та властивостей психіки дитини.
І саме гру психологи називають провідною діяльністю дитинства. Саме в грі дитина відкриває власне тіло, знайомиться з речами та їх властивостями. Гра активізує дитину, тримає напоготові її нервову систему, тренуються її рухові здібності і таким чином, як не дивно, створюються передумови для вправляння у її розумових здібностях.
Гру недарма називають дев’ятим валом дитячого розвитку. Те, на що дитина здатна в процесі гри, ще не доступно їй в будь-якій іншій діяльності. Граючись, вона вчиться взаємодії з соціумом, вмінню будувати відносини з людьми, поступатися, ділитися, гра допомагає виявляти витримку та терпіння та передбачає появу ще одного дива – дива успішної взаємодії з оточувальним світом.
Гра сприяє становленню також і довільної поведінки дитини. Механізм керування своєю поведінкою формується саме під час гри, а вже згодом впроваджується в інші види діяльності. так у дитини з’являється одне з найвагоміших див людської природи – вміння керувати собою, своїм психологічним станом і своїми емціями, а «той, хто переміг себе – переміг увесь світ».
Тому не варто зверхньо ставитись до дитячих ігор, адже недарма вважають, що той хто в дитинстві багато та захоплено грався, подорослішавши, зможе так само захоплено та багато працювати.